چند بار در سال افزایش قیمت داشته باشیم؟ (پادکست سی و هفتم)
چند بار در سال افزایش قیمت داشته باشیم؟
به عنوان یک مؤسس کسب وکار چه مرکز ماساژ باشد و چه ماساژیست سیارهمیشه افزایش قیمت با استرس و چالش همراه است.
شما به مرورزمان مجبور میشوید قیمتهای خود را افزایش دهید؛ اما نگران آن هستید که با افزایش قیمت برخی از مشتریان دیگر حاضر نباشند که از شما خدماتی دریافت کنند.
این نگرانی تا جایی پیش میرود که شما ناگزیر به افزایش قیمت شوید؛ یعنی در آخرین لحظه ممکن برای افزایش قیمت اقدام میکنید.
سپس با همان چیزی که از آن میترسید روبرو میشویم؛ یعنی ریزش مشتریان در این پادکست به بررسی مهمترین دلایل ریزش مشتریان و اشتباهات افراد در افزایش قیمت پرداختهایم و پیشنهاداتی را به شما ارائه میکنیم تا بتوانید با بالاترین راندمان و کمترین ریزش ممکن مشتریان قیمتهای خود را افزایش دهید.
همچنین در این پادکست خواهید آموخت که افزایش قیمت در سال تا چند بار مجاز است و با توجه به تورم سرسامآور در اقتصاد ایران چطور میتوانید تعداد دفعات افزایش قیمت خود را در طول سال کنترل و مدیریت کنید.
مدیریت دفعات و شرایط قیمتگذاری در کسبوکار شما در گرو چند متغیر است.
اول انتخاب جامعه هدف درست
دوم قیمتگذاری اصولی
سوم پیشبینی صحیح و بجا از تورم
با استفاده از این سه مورد و توضیحات دیگری که در پادکست حاضر ارائه شده است میتوانید طوری قیمتگذاری کنید که حداقل به مدت ۶ ماه نیاز به تغییر در قیمتهای خود نداشته باشید. حتی در شرایط اقتصادی ایران
در صورت تمایل می توانید مقاله دستمزد استاندارد ماساژیست را بررسی بفرمایید.
پیشنهاد می کنم مقاله مهاجرت کاری با هنر ماساژ را نیز مطالعه کنید.
[pars-player mp3=”https://dl.sevenths.ir/diamond/37.mp3″ id=”12040634″]
برای شنیدن پادکست قیمت گذاری به صورت کامل، باید عضو الماسی گروه حس هفتم باشید.
اگر عضو الماسی حس هفتم نیستید، برای آگاهی از شرایط ثبتنام و همچنین آشنایی با مزایای فوقالعاده دریافت عضویت الماسی حس هفتم اینجا کلیک کنید.
درباره سعید بخشنده
کارشناس تربیت بدنی، مدرس، محقق، کارافرین و تولید کننده در حوزه سلامتی، مانیپولاسیون و ورزش
نوشته های بیشتر از سعید بخشنده
دیدگاهتان را بنویسید