راهکارهای احیا و توسعه کسبوکارهای ماساژ بدون اینستاگرام (پادکست پانزدهم)
راهکارهای احیا و توسعه کسبوکارهای ماساژ بدون اینستاگرام
اگر این روزها شما هم نگران ازبینرفتن کسبوکارتان و لطمه خوردن به آن در فضای مجازی هستید، باید بدانید که مسئله این روزها نگرانی همه فعالان اینستاگرام است و
شما تنها نیستید.
این موضوع که پلتفرم اینستاگرام روزی از دسترس خارج شود، آنچنان هم خارج از انتظار نبود و مشخصاً انتظار میرفت که بالاخره روزی که شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران از دسترس کاربران خارج شود.
فارغ از اینکه نمیدانیم بستر اینستاگرام مجدداً رفع محدودیت خواهد شد یا خیر، باید بدانید که نیازی ندارید تا به این بستر وابسته بمانید و اتفاقاً بهتر است که از این فرصت استفاده کنید و وابستگی خود را تنها به یک شبکه مجازی به حداقل برسانید.
به این صورت کسبوکار شما در تنشها و افتوخیزهای آینده راحتتر ادامه خواهد یافت و سرپا خواهد بود.
مهمترین عامل برای پیروزی و بقای ما در این روزها
از نظر “اِد مایلِت” یکی از یکصد میلیاردر جوان جهان، عامل اصلی پیشرفت ما عملکردی است که در زمانهای تنش و بحرانها از خود نشان میدهیم؛ در واقع وقتی انگیزه نداریم و یا با مشکلات دستوپنجه نرم میکنیم، عملکرد ما در آینده بسیار تأثیرگذار است و مهم آن کاری است که در تاریکیها و روزهای سرد کاری انجام میدهیم؛ پس باید بدانید آنچه امروز انجام میدهید تعیینکننده موفقیت آینده شغلی شماست.
باید تمام تلاش خود را بکنید که در این روزهای پرتنش، کسبوکار خود را حفظ کنید و نهتنها به خود بلکه به مشتریان خود هم در این مسیر کمک کنید.
شاید باورتان نشود؛ ولی این روزها فرصت دارید تا بسیاری از ایرادات کسبوکار خود را از بین ببرید و در ادامه بهتر از گذشته و باقدرت بیشتر در مارکت ماساژ ایران فعالیت کنید.
برای اینکه بتوانیم عملکرد خود را در این روزها ارتقا دهید و بهترین واکنش را به اتفاقات این روزها انجام دهید نیاز به دانستن اطلاعاتی دارید که در پادکست تحلیل روزهای پرتنش ایران به همراه راهکارهای ویژه نجات کسبوکارهای اینستاگرامی در حوزه ماساژ، برای شما آماده کردهایم.
در صورت علاقه مندی می توانید مقاله مایندست موفق یک ماساژیست را مطالعه بفرمایید.
در این پادکست میآموزید که چطور به تنشهای این روزها نگاه کنید، چطور از دل این تنشها موقعیتهای جدید را پیدا کنید، چطور رفتارهای سو گذشته خود را از بین ببرید و اصلاح کنید، بر روی کدام بازارها تمرکز کنید، بازاریابیهای گذشته خود را چگونه مجدداً فعال کنید و چگونه بازارهای جدید بسازید؛
همچنین یاد خواهید گرفت که چطور از پلتفرمهای دیگر برای بازاریابی و بازارسازی استفاده کنید.
این پادکست ویژه اعضای الماسی گروه حس هفتم است؛ اما باتوجهبه وظیفه و رسالت گروه حس هفتم برای کمک به مارکت ماساژ ایران، این پادکست به طور رایگان در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و نه فقط اعضای ارزشمند الماسی گروه حس هفتم.
[pars-player mp4=”https://dl.sevenths.ir/ghplus/podcast-hazfinsta.mp3″ mp3=”https://dl.sevenths.ir/ghplus/podcast-hazfinsta.mp3″ id=”32054754″]
[pars-player mp3=”https://dl.sevenths.ir/ghplus/podcast-hazfinsta-2.mp3″ id=”32241004″]
درباره سعید بخشنده
کارشناس تربیت بدنی، مدرس، محقق، کارافرین و تولید کننده در حوزه سلامتی، مانیپولاسیون و ورزش
نوشته های بیشتر از سعید بخشنده
دیدگاهتان را بنویسید