چند کاره های بازنده در ماساژ (پادکست سی و نهم)
چند کاره های بازنده در ماساژ
شاید شما هم دیده باشید که برخی از همکارانتان به جز خدمات ماساژ برخی خدمات جانبی را به مشتریانشان ارائه میدهند.
مشکل از آنجایی شروع میشود که گاهی اوقات این خدمات جانبی رفته رفته آن قدر زیاد و پررنگ میشوند که جای خدمات اصلی یعنی ماساژ را گرفته و هنر اصلی که ماساژ است را به حاشیه میبرد.
پیشنهاد می شود مقاله انتقاد و مدیریت حاشیه را مطالعه فرمایید.
به مرور زمان ماهیت جلسات خدماتی ماساژ تغییر میکند، از اصول و چهارچوب خارج میشود، سلامت مشتری را تأمین نمیکند و در نهایت به کسبوکار خود شخص و همچنین همکاران او لطمه میزند.
به عنوان مثال فردی که در کنار خدمات ماساژ، حجامت، بادکش، فسد را هم انجام میدهد و همچنین دمنوشهای مختلفی را بر اساس رویکردهای طب سنتی تجویز میکند.
گرچه تمامی این خدمات میتواند ارزشمند و تخصصی باشد؛ اما برای دریافت خدمات حجامت بادکش فسد و آموزههای طب سنتی میبایست کارشناس طب سنتی باشید و نه ماساژیست.
ممکن است بگویید من هر دو توانایی را در کنار هم دارم یا هرچند توانایی را در کنار هم دارم.
لازم است بدانید مسئله تنها توانایی و مهارت و دانش شما نیست، بلکه مسئله مهمتر هویت شماست. شما نمیتوانید چند هویت را در کنار یکدیگر بپذیرید و در تمامی آن نقشها موفق عمل کنید.
در پادکست حاضر آسیبهای ناشی از فعالیت چندگانه و ارائه خدمات حاشیهای در کنار خدمات ماساژ را شرح دادهایم.
[pars-player mp3=”https://dl.sevenths.ir/diamond/39.mp3″ id=”97535130″]
برای شنیدن پادکست چند کاره های بازنده در ماساژ به صورت کامل، باید عضو الماسی باشید.
اگر عضو الماسی حس هفتم نیستید، برای آگاهی از شرایط ثبتنام و همچنین آشنایی با مزایای فوقالعاده دریافت عضویت الماسی حس هفتم اینجا کلیک کنید.
مقاله پیشنهادی : واژه های ممنوعه ماساژیستها
درباره سعید بخشنده
کارشناس تربیت بدنی، مدرس، محقق، کارافرین و تولید کننده در حوزه سلامتی، مانیپولاسیون و ورزش
نوشته های بیشتر از سعید بخشنده
دیدگاهتان را بنویسید