قیمت گذاری برای خدمات ماساژ(پادکست نوزدهم)
قیمت گذاری برای خدمات ماساژ
بسیاری از ماساژیستها فکر میکنند دولت و یا نهادهای شبهدولتی مثل انجمنهای صنفی موظف هستند تا خدمات ماساژ را قیمت گذاری کنند.
بهخاطر همین همیشه ناراضی و سردرگم هستند و منتظرند تا یک شخصی از یکجایی پیداشده و قیمت درست خدمات ماساژ را برای آنها تعیین کند.
درصورتیکه این دیدگاه غلط است در واقع ماساژیست خودش موظف است خودش قیمت خدمات خود را تعیین کند و نهادها و مراجع دولتی موظف هستند تا چهارچوب قیمتگذاری را مشخص کنند.
اگر علاقه مندید می توانید مقاله دستمزد استاندارد ماساژیست را مطالعه نمایید.
در واقع آنها باید حداقل و حداکثر قیمت را تعیین کنند که متأسفانه امروزه هنوز این اتفاق هم نمیافتد پس درست نیست که منتظر و معطل نهادها بمانیم و با قیمت گذاری سلیقهای و اشتباه باعث ضرردهی و ورشکستگی خود شویم.
باید مهارت قیمت گذاری را فرابگیریم و قیمت جلسات ماساژ خود را به دقت تعیین کنیم و مطمئن شویم که این قیمت گذاری از سودآوری و درآمدزایی ما حمایت می کند.
این قیمت گذاری شامل فرمولی 5 مرحلهای است که در آن هزینهها در 3 دسته مختلف محاسبه میشود و سود فعالیت حرفهای نیز در دو مرحله محاسبه شده و تبدیل به قیمت نهایی خدمات ماساژ میگردد.
در این پادکست برای اعضای الماسی هر 5 پارامتر قیمت گذاری جلسات ماساژ معرفی شده و مثالهایی را برای شفافسازی آوردهایم.
[pars-player mp3=”https://dl.sevenths.ir/diamond/19.mp3″ id=”90181075″]
برای شنیدن این پادکست به صورت کامل نیاز است تا عضویت الماسی حس هفتم را تهیه کنید با دریافت عضویت الماسی حس هفتم در طول سال بیش از 12 دوره، مینی دوره و میکرو دوره آموزشی را به طور رایگان دریافت خواهید کرد و در کنار آن هر هفته پادکستهای آموزشی و تحلیلی حس هفتم در مورد مارکت ماساژ را خواهید داشت تا بتوانید به کمک آنها مسیر پیشرفت خود را روشنتر ترسیم کنید
برای آگاهی از شرایط عضویت الماسی اینجا کلیک کنید و اگر عضو الماسی حس هفتم هستید همین الان پادکست مربوط به قیمتگذاری را بشنوید.
درباره سعید بخشنده
کارشناس تربیت بدنی، مدرس، محقق، کارافرین و تولید کننده در حوزه سلامتی، مانیپولاسیون و ورزش
نوشته های بیشتر از سعید بخشندهمطالب زیر را حتما مطالعه کنید
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
خداقوت سپاس از شما بسیار عالی