چالش درآمدزایی از طریق ماساژ (پادکست پنجاه و چهارم)
چالش درآمدزایی از طریق ماساژ (پادکست پنجاه و چهارم)
امروزه، درآمدزایی بیشتر، معضل تمام افراد جامعه و از جمله ماساژیست هاست.
از پرتکرارترین اشتباهاتی که جامعهٔ ماساژیست ها مرتکب آن میشوند، اعمال تخفیفهای سنگین بر روی خدماتی است که ارائه میدهند.
نتیجهای که این عمل برای شما به همراه دارد، میتواند بهپایانرسیدن روزهای طلایی کسبوکار شما باشد.
بدیهیترین پیشامد به دنبال اعمال تخفیفهای سنگین، از دست دادن جامعهٔ مخاطب صحیح و جذب جامعهٔ مخاطب اشتباه و در نهایت، کاهش راندمان کاری است.
باید بدانید که چطور یک ماساژیست حرفهای، گرانبها و ارزشمند اما خواستنی باشید و کار شما برای مشتری جذبه و کشش داشته باشد؟
انتخاب مسیر درست برای افزایش درآمد از طریق ماساژ، اولین و شاید مهمترین گام شما در مسیر درآمدزایی بیشتر است.
تقریباً همهٔ ماساژیستها با چالشهای مختلفی در مسیر درآمدزایی خود روبرو هستند و معمولاً یکی از راهکارهایی که برای حل این چالشها انتخاب میکنند، آموزش دیدن سبکها و تکنیکهای مختلف ماساژ و پیادهکردن آنهاست.
پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر مقاله نقشه ی راه ماساژیست برنده را مطالعه کنید.
اما آیا این راه، درست و معقول و نتیجهبخش است؟
یعنی شما با یادگیری تکنیکهای بسیار و بهکاربردن آنها میتوانید به درآمد بیشتر و ثابتتری برسید؟
آیا توان جسمی و روحی یک ماساژیست به حدی هست که بتواند با ارائهٔ سبکها و تکنیکهای مختلف ماساژ، به میزان درآمد بالایی برسد؟
پاسخ پرسشهای خود را در این پادکست، جستجو کنید.
تیم حس هفتم مفتخر است که در مسیر کسب درآمد هرچه بیشتر از طریق ماساژ، دلسوزانه، چراغ پرفروغ راه شما عزیزان باشد و تجربههای ارزشمند کارشناسان حرفهای خود را در اختیار شما قرار دهد تا مسیر درست درآمدزایی را بشناسید و در آن گام بزنید.
بخشی از محتوای پادکست:
در این مجال، روشهای کاربردی و تثبیتشدهٔ مقابله با چالشهای درآمدزایی از طریق ماساژ، مطرح میشود؛ که یکی از آنها خلق ارزشافزوده بر پایهٔ پایدارسازی مشتری است.
خلق ارزشافزوده، سبب میشود که مشتری نیاز و اشتیاق بیشتری به کار شما داشته باشد و بخواهد دوباره از خدمات شما استفاده کند.
برای رسیدن به این مهم و پایدارسازی مشتری، باید راهکارهای ویژهٔ خود را عملی نمود که در این پادکست به شما آموزش داده میشود و با شنیدن آن، میتوانید مشتریهای یک بار مراجع خود را به مراجعهکنندگان پایدار و دائمی تبدیل کنید و از این طریق، به یک درآمد ثابت و قابلقبول دست یابید.
- در این پادکست، با عنوانکردن مثالهای ملموس و عینی از جانب کارشناس، بهراحتی میتوانید اطلاعات خود را جایگذاری کنید و به آگاهیهای خوبی در این زمینه برسید.
یکی دیگر از مزایای اطلاعات موجود در این پادکست، این است که به شما آموزش داده میشود که
- چطور باشگاه یا بانک مشتریان پربارتری داشته باشید و از قِبَل آنها به مزایای بیشتری نیز دست بیابید.
- یاد میگیرید که چطور هزینههای کار و خدمات خود را مدیریت و کمتر کنید و درعینحال، به درآمد بیشتری برسید.
- چگونه یک مشتری پایدار را بهدفعات و با فاصلهٔ زمانی کمتری به سالن ماساژ خود بازگردانید و سبب شوید که این افراد، با رغبت بالا و شعف خاطر، برای دریافت خدمات به شما مراجعه کنند.
- در این پادکست، انواع روشهای خلق ارزشافزوده را میآموزید و میتوانید با احساس آزادی عمل و بهرهگیری از خلاقیت خود، راهکارهای مناسب را برای خلق ارزشافزوده بیابید و بهترین جوابها را از آنها دریافت کنید.
- علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که در این پادکست یاد میگیرید، نحوهٔ ترکیب تکنیکهای مختلف با یکدیگر است که میتواند برای شما منجر به کسب درآمد بیشتر شود و برای مراجعهکنندهٔ مرکز ماساژتان، حس و حال متنوع و جدیدتری را به همراه داشته باشد.
به کمک گروه حس هفتم شما، روشهای پایدارسازی مراجعه مکرر افراد را فرامیگیرید و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه و طبق چه ملاکهایی، بهصورت خلاقانه، روشهای پایدارسازی مشتری را شخصیسازی کنید و بدرخشید.
این پادکست به صورت کامل در اختیار اعضای محترم الماسی حس هفتم قرار گرفته است. درصورتیکه عضو الماسی گروه حس هفتم نیستید، برای آگاهی از شرایط ثبتنام همچنین آشنایی با مزایای فوقالعاده دریافت عضویت الماسی حس هفتم اینجا کلیک کنید.
امید است که برای شما لبخندی بر لب و پیشرفتی روزافزون را در زمینهٔ درآمدزایی از طریق ماساژ، به ارمغان بیاوریم.
مقاله پیشنهادی ما 4 اشتباه مهلک ماساژیستها در کاریابی
انوشه روان باشید.☺
درباره سعید بخشنده
کارشناس تربیت بدنی، مدرس، محقق، کارافرین و تولید کننده در حوزه سلامتی، مانیپولاسیون و ورزش
نوشته های بیشتر از سعید بخشنده
دیدگاهتان را بنویسید